2017. június 5., hétfő

Az én hajszínzsős sztorim - L'oreal colorista washout teszt

Sziasztok!

Természetes barna hajúként Sosem volt könnyű.  Már tiniként elgonolkodtam a hajfestésen de valahgy mindig lebeszéltem magam. Nem akartam tönkretenni az eredeti barna hajamat, hiszen bármennyire is unalmas, nagyon jól passzolt hozzám. Emlékszem, egyszer anyukám szilveszterre vett hajszínező sprayt. Alig vártam, hogy lila tincseket varázsoljon nekem, de a festék egyszerűen nem fogta meg a hajam. Dühös voltam. Azt hiszem, akkor mondtam le róla, hogy szőkítés nélkül nekem szines hajam legyen.

Ezzel az emlékkel le is zárhattam volna a dolgot, de az utolsó gimis napjaimon mégis meg akartam mutatni, hogy ki is az a lány, aki ott bujkált évelkig bennem, így megkíséreltem újra a spray formátumú hajfestést. Sikerrel. Emlékszem, teljesen be voltam zsongva, hiszen bár nem kaptam kék vagy rózsaszín festéket, amit eredetileg akartam, de a zöld tincseimmel is nagyon boldog voltam. Ez valami más volt. Már nem éreztem unalmasnak a hajszínemet.

Persze ez egyetlen hajmosésig tartott és úgy összeragaszotta a tincseimet, hogy alig vártam, hogy kimoshassam.

Aztán megbékéltem a hajammal, ahogy felnőttem, már tudtam, hogy eszem ágában sincs tönkretenni a hajamat, inkább akkor maradok barna. Egészen addig, amíg meg nem ismertem a L'oreal colorista washout nevű hajszínezőjét. A L'oreal ezuttal gondolt a sötétebb hajú lányokra is, így amikor a polcokon megláttam, nem sokat gondolkodtam, hogy belevágok.


Már a színválasztás sem volt egyszerű, mert valamiért nagyon a türkíz felé húzott a szívem, de végül a burgundira esett a választásom.

Természetesen otthon azonnal nekiláttam a műveletnek, miután háromszor utánanéztem, hogy pontosan hogyan is kell ezt csinálni. Anyukám haját rendes hajfestékkel sokszor készítettem el, de így is nagyon izgatott voltam, hogy mindent jól csináljak.

Elsőnek így is sikerült elrontanom, hiszen azt írták, hogy addig kell vízzel öblíteni, míg valamennyi szín is jön ki. Hát ez nem nagyon sikerült. Sokáig jött a szín és egyszerűen úgy tűnt, hogy nem akar kimosódni, így átmostam egy adag samponnal.

A végeredmény egy nagyon lágy, alig látszódó lilás szín lett, ami igazán csak akkor volt látható, ha úgy esett rá fény. Na, ez kevés volt. Másodszorra már mindent úgy csináltam, ahogy kellett és akkor már elégedett voltam.


Nem lett olyan vibráló intenzív színe, de ez a dobozon is olvasható. Szőkítés nélkül ez a legtöbb, amit én ki tudtam hozni ebből a színből. Minden esetre már ez is nagyon belelkesített, így tuti, hogy még pár színt ki fogok próbálni. 



De hogy mondjak magáról a termékről is valamit. Hét font körül volt egy doboz festék, tehát körülbelül 4000 forint, ami nekem teljesen megérte, hiszen, teljességgel tartja, amit ígért. A két hetet nekem simán kibírta, Éppen ma festettem újra, a tizenhetedik napon. A reggeli hajmosás után már csak nagyon halványan észelelhető volt, de előtte még a megfelelő fényviszonyban láttam. Nem festettem be az egész hajam, csak az alsó réteget, valamint egy két tincset fent, így egy tubust három alkalommal használtam fel, amire azt kell mondjam, elég gazdaságos. Engem mindenképpen meggyőzött.

Ti próbáltátok már? Hogy viszonyultok a színes hajakhoz?

További szép napot!
Ivett


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése